Angajez Asistent Manager - Mogosoaia
Candidatul ideal - gandire pozitiva - orientare catre rezultate - abilitati de analiza si sinteza; - responsabilitate, implicare si seriozitate - spirit de echipa si adaptabilitate - abilitati de comunicare, atitudine proactiva - persoana organizata - cunostinte avansate de Microsoft WORD, EXCEL,OFFICE; - cunostintele de limba engleza - experienta in vanzari constituie un avantaj - abilitati de comunicare, relationare, in scris si verbal; - atentie la detalii si abilitati organizatorice; Descrierea jobului -indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat; - preluarea apelurilor telefonice; - asigurarea transmiterii/receptionarii documentelor prin curier/posta, fax, email; - asigurarea legăturii dintre persoanele cu funcţie de conducere şi persoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia ; - elaborarea si redactarea documentelor si situaţiilor solicitate de management; - coordonarea relaţiei cu furnizorii de consumabile, birotică, servicii, întreţinere, curăţenie, curierat; - coordonarea activităţilor de protocol (primirea şi îndrumarea vizitatorilor). - asigura suport administrativ colegilor si mentine relatia cu clientii firmei; - bursa de transport - elaboreaza, redacteaza si indosariaza documentele si situatiile cerute de manager; - colaboreaza cu dep. contabilitate si poate tine contabilitatea primara a firmei, emite si inregistreaza facturi. - respecta si intelege standardele companiei Beneficii: - posibilitate de formare si dezvoltare profesionala - pachet salarial motivant , - mediu placut de lucru intr-o echipa tanara si dinamica - contract de munca. Pentru mai multe detalii va rog sa sunati la nr de telefon [Telefon] sau la sediul nostru din Sos. Bucuresti- Targoviste, nr 201, Mogosoaia, Ilfov
https://www.xos.ro/locuri-de-munca/in-romania/angajez-asistent-manager-mogosoaia
https://www.xos.ro/locuri-de-munca/in-romania/angajez-asistent-manager-mogosoaia/download-2.jpg